Vođenje projekata
Vođenje projekta, odnosno upravljanje projektom podrazumijeva obavljanje svih ili nekih poslova vezanih uz projektiranje i gradnju u ime investitora, a u skladu sa zakonima i propisima te s ciljevima i zahtjevima koje postavlja investitor.
Voditelja projekta imenuje investitor radi optimalizacije utroška financijskih sredstava i vremena, te radi zakonite i kvalitetne izvedbe građevine. Vođenje projekata zahtjeva više disciplina kao što su planiranje, organiziranje, koordiniranje i kontrola sredstava u interesu postizanja zadanog cilja.
OBUHVAT USLUGA
Vođenje projekta obuhvaća sljedeće poslove:
- financijsko, pravno i tehničko savjetovanje u vezi s projektiranjem, građenjem i uporabom građevina;
- financijska, pravna i tehnička priprema i planiranje poslova u vezi s gradnjom te praćenje provođenja tog plana;
- savjetovanje, odabir i ugovaranje posla za projektanta, revidenta, nadzornog inženjera, izvođača, ovlaštenog inženjera geodezije i drugih osoba koje obavljaju poslove u vezi s gradnjom građevina te savjetovanje u ugovaranju poslova s tim osobama (analiza prispjelih ponuda, te predlaganje najpovoljnijeg izvođača naručitelju);
- povezivanje i usklađivanje rada projektanta, revidenta, nadzornog inženjera, izvođača, ovlaštenog inženjera geodezije i drugih osoba koje sudjeluju u gradnji te nadzor nad njihovim radom u svrhu zaštite prava i interesa investitora (organizacija operativnih sastanaka svih sudionika u građenju);
- pribavljanje akata, analiza, studija, elaborata i drugih dokumenata potrebnih za izradu idejnog, glavnog i izvedbenog projekta te eventualnog projekta uklanjanja građevine;
- pribavljanje svih dokumenata za izdavanje akata za provođenje dokumenata prostornog uređenja, građenja, uporabu i/ili uklanjanje građevina i pribavljanje tih akata;
- pribavljanje svih dokumenata potrebnih za građenje građevine te obavljanje radnji koje je investitor dužan obavljati tijekom građenja;
- razvoj sustava kontrole projekta te praćenje i kontrola realizacije, što uključuje:
- izradu i prikaz planiranog vremenskog izvršenja s angažiranim resursima,
- ažuriranje početno planiranog u odnosu na realizaciju projekta,
- dinamičku analizu rizika kroz cjeloživotni vijek projekta,
- izvješća o kontroli kvalitete i troškova ostvarenja investicija,
- izradu liste garantnih rokova,
- prijedloge rješenja tekućih ili predviđenih problema u vremenskom, tehnološkom i troškovnom aspektu realizacije.
U praksi voditelj projekata integrira tehničke, financijske i organizacijske aspekte kako bi se postigao uspješan ishod gradnje i zadovoljstvo investitora. Vještine koje posjeduju naši voditelji projekata su uspješno planiranje i organizacija; procjena i minimalizacija rizika te kontrola troškova; optimalno upravljanje ljudskim resursima, materijalom i opremom; učinkovita koordinacija i komunikacija; te osiguravaju visoku kvalitetu izvedbe.
Ukoliko trebate voditelja projekta na vašem građevinskom projektu, javite nam se!